Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.kompp.co.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo.
Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo “KOMPP CO DOO” BEOGRAD (ZEMUN) i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti “KOMPP CO DOO” BEOGRAD (ZEMUN). “KOMPP CO DOO” BEOGRAD (ZEMUN) zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta.
“KOMPP CO DOO” BEOGRAD (ZEMUN) se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.kompp.co.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
www.kompp.co.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Ovde propisani Opšti uslovi kupovine sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca. Nepoštovanje ovde definisani pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu.
Osnovni podaci o firmi
- Pun naziv firme: PREDUZEĆE ZA PROIZVODNJU TRGOVINU I USLUGE KOMPP CO DOO, BEOGRAD (ZEMUN)
- Adresa firme: Dalmatinskih brigada 20, 11273 Batajnica (Zemun), Srbija
- Delatnost i šifra delatnosti: 4690 – Nespecijalizovana trgovina na veliko
- Matični broj firme: 17453955
- PIB firme: 102561972
- WEB adresa: www.kompp.co.rs
- Kontakt telefon: 011/8486590
- Kontakt e-mail: [email protected]
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Naručivanje
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:
• Registracija– Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put, unosite samo Vaš e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije “Moj nalog”. Potrebno je da navedete Vašu e-mail adresu, ime i prezime, adresu stanovanja, na koju bismo Vam dostavljali porudžbine, broj telefona putem kog bismo Vas kontaktirali za potvrdu porudžbine, kao i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije. Kako biste se registrovali potrebno je i da pročitate uslove korišćenja, polisu privatnosti i izjavu o poverljivosti podataka i označite polje za saglasnost sa istim. Nakon popunjavanje podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link u e-mail-u otvara se prikaz na stranici gde unosite Vašu e-mail adresu i lozinku i pristupate nalogu klikom na “Login” dugme.
• Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite – Proizvodi su organizovani po kategorijama. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, odaberete boju i veličinu, kliknite na dugme “Dodajte u korpu”.
• Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke – Klikom na dugme “Nastavite porudžbinu” otvaraju Vam se opcije za izbor načina plaćanja, načina slanja i odabir adrese za dostavu, koja može biti različita od one koju ste naveli prilikom registracije
• Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice – Prodavac će u roku od 3 radna dana obavestiti kupca o dostupnosti porudžbine i mogućnosti da isporuči robu. Na e-mail adresu koju je Kupac naznačio prilikom registracije, Prodavac će poslati potvrdu porudžbenice. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, mejlom će obavestiti kupca da isti više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana.
Plaćanje
Sve cene na sajtu su prikazane sa uračunatim PDV-om.
www.kompp.co.rs podržava sledeće načine plaćanja:
– pouzećem – plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.
– platnim karticama – kupac može izvršiti plaćanje korišćenjem Visa, Mastercard, Maestro ili American Express.karticama, izdatim od strane domaće banke.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Dostava
Prilikom primanja porudzbine preko sajta (putem email adrese), mi proveravamo fizički u našem magacinu dostupnost. Ako je dostupnost potvrdjena zovemo kupca (poručioca) I potvrdjujemo porudzbinu sa njim. Kada je porudzbina potvrdjena koleginica kreira nalog u AKS VIP sistemu, koji se zajedno sa MP fakturom prosledjuje u magacin gde magacioner odvaja robu I pakuje za AKS. Nakon slanja paketa mi ne šaljemo nikakve potvrde da je paket poslat. Tek kada nama stigne “otkup” od paketa mi skidamo MP fakturu I kucamo fiskalni račun na kasi. (MP fakture radimo sa drugog magacina koji ima dozvoljen minus I ne utiče na trenutni I realni lager) samim tim sve dok nam ne stigne otkupnina mi ne skidamo artikal sa stanja.
Povraćaj robe – Raskid ugovora
Kupac može izvršiti povraćaj robe, odnosno raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju raskida Ugovora, Kupac je u obavezi da to učini na Obrascu za raskid Ugovora.
Obrazac za raskid Ugovora dostupan je na sajtu Prodavca www.kompp.co.rs i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.
Izjava o raskidu Ugovora Proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu i smatra se blagovremenom ako je upućena u roku do 14 dana od dana prijema robe.
U slučaju raskida Ugovora Kupac je u obavezi da istu robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom Prodavac nije u obavezi da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca.
U slučaju raskida Ugovora od strane Kupca u navedenom roku, Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave Kupca o raskidu Ugovora, pod uslovom da je Kupac u navedenom roku vratio robu Prodavcu u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, “KOMPP CO DOO” BEOGRAD (ZEMUN) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice
Zamena artikala
Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe. Zamena robe se odnosi na zamenu veličine ili zamenu modela. U slučaju zamene roba se, zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, dostavlja Prodavcu, i u tom slučaju troškove zamene snosi Kupac.
Obrazac za zamenu dostupan je na sajtu Prodavca www.kompp.co.rs i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.
U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamenu.
Artikal za koji se vrši zamena, mora imati istu ili veću vrednost od artikla koji se menja, uz doplatu.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime “KOMPP CO DOO” BEOGRAD (ZEMUN) obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni “KOMPP CO DOO” BEOGRAD (ZEMUN) (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, “KOMPP CO DOO” BEOGRAD (ZEMUN) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice
Izjava o PDV-u
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova
Politika reklamacija
Reklamacije su moguće samo sa fiskalnim računom (overenom MP fakturom I overenom fakturom). I to samo u prodavnici gde je roba kupljena. Popunjava se reklamacioni list, I nakon našeg testiranja I potvrde sa proizvodjačem u roku od radnih 10 dana mi javljamo kupcu koji je odgovor reklamacije. Ukoliko je reklamacija odobrena, uvek predlažemo zamenu proizvoda ili vraćanje finansijskih sredstava po načinu na koje je ono kupljeno, ukoliko je kupljeno preko računa ili karticom mi istu cenu po kojoj je kupljen proizvod vraćamo uplatom na račun, a ukoliko je plaćeno u kešu keš I vraćamo. Ako je reklamacija odbijena artikal zajedno sa reklamacionim listom I fiskalnim računom vracamo kupcu.
Česte su greške kupaca koji daju ne adekvatne podatke vozila I ne dobiju odgovarajući deo, u tom slučaju ukoliko kupac jasno objasni situaciju mi uvek zamenimo za odgovarajući deo bez reklamacione procedure, ukoliko kupac bude bezobrazan a rok za zamenu je presao rok koji je odredila država Republika Srbija, radimo reklamacioni list koji odbijamo. U slučaju da je u pitanju roba koja se šalje brzom poštom I našom greškom je poslat pogrešan deo mi snosimo dodatne troškove zamene robe, ukoliko je pogrešan deo poslat greškom kupca istoimene dodatne troškove snosi kupac.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 011/8486590, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail [email protected] i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Politika reklamacije
Reklamacije su moguće samo sa fiskalnim računom (overenom MP fakturom I overenom fakturom). I to samo u prodavnici gde je roba kupljena. Popunjava se reklamacioni list, I nakon našeg testiranja I potvrde sa proizvodjačem u roku od radnih 10 dana mi javljamo kupcu koji je odgovor reklamacije. Ukoliko je reklamacija odobrena, uvek predlažemo zamenu proizvoda ili vraćanje finansijskih sredstava po načinu na koje je ono kupljeno, ukoliko je kupljeno preko računa ili karticom mi istu cenu po kojoj je kupljen proizvod vraćamo uplatom na račun, a ukoliko je plaćeno u kešu keš I vraćamo. Ako je reklamacija odbijena artikal zajedno sa reklamacionim listom I fiskalnim računom vracamo kupcu.
Česte su greške kupaca koji daju ne adekvatne podatke vozila I ne dobiju odgovarajući deo, u tom slučaju ukoliko kupac jasno objasni situaciju mi uvek zamenimo za odgovarajući deo bez reklamacione procedure, ukoliko kupac bude bezobrazan a rok za zamenu je presao rok koji je odredila država Republika Srbija, radimo reklamacioni list koji odbijamo. U slučaju da je u pitanju roba koja se šalje brzom poštom I našom greškom je poslat pogrešan deo mi snosimo dodatne troškove zamene robe, ukoliko je pogrešan deo poslat greškom kupca istoimene dodatne troškove snosi kupac.